Sunday 5 February 2012

A Step to Beginning..



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
In the name of Allah, Most Gracious and Most Merciful



Assalamualaikum wbt.

Yes, this is a beginning of my new blog. A blog I created to share anything that can remind us about our journey in Islam because, Islam is a way of our life. It's all about how we start the "race" and how we end it, Inshaa-Allah..



Alhamdulillah, bersempena dengan Maulid Rasul hari ni, 27 Rejab 1433H, tiba-tiba hati rasa lebih terbuka nak buat blog baru since blog lama tu macam dah takde idea sangat-sangat dah nak update (sesungguhnye laaa..). So, lepas banyak kali fikir, rasanya lebih baik saya start dengan blog baru memandangkan blog lama tu macam banyak sangat entri-entri lama yang semacam je poyo bila baca balik even banyak jugak entri-entri islamik yang saya pernah share dulu, tapi yang lagi banyak tu sebenarnya entri-entri yg poyo lah ye? ngehngehngeh... :p 


Agak la cerewet nak kene mulakan balik tapi saya pilih untuk mudahkan agenda "creat a new blog" dengan kurangkan widget dan tak ada template. Sebenarnye lagi cerewet nak hias-hias bagai blog ni. Makin nak cutekan blog makin banyak kerja nak kene skodeng tutorial. Banyak widget, blog berat plak kan? kan? So, simple je la. Putih tu suci...(hewhewheww..gelak sopan).


So, saya sebagai newbie di alam blogger ni (newbie lah sangat...), dengan rendah diri menjemput blogger-blogger lain, sudi datang singgah dan baca isi kandungan blog baru saya ni. Dan semoga setiap isi penulisan saya dalam ni dapat bagi manfaat pada kita semua, Inshaa-Allah.. Yang mana kurang, silakan tegur.. dan yang mana ada silap dan salahnya, harap dimaafkan ye? ye?  :]


"Dan ketahuilah kamu,bahawa setiap yang kamu luahkan samada dalam bentuk tulisan,perbuatan atau percakapan..semua itu akan dihisab oleh Allah SWT... Innamal 'amalu binniyat.."




Wallahua'alam..


with 
AzureenHalim

6 comments:

  1. selamat berblog semula ...slm maulidur rasul

    ReplyDelete
  2. Salam maulidur rasul..!nice..hehehe.
    welcome back!..
    life and die lillahi taala..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes nabiel. Live and Die, Lillahi Ta'ala
      Inshaa-Allah, apa yg aku ada n apa yg aku amal, aku cuba share kn kat blog aku.

      Delete
  3. datang dr group Geng Blogger Sengal :) selamat berblogging :)

    ReplyDelete